مطالب مرتبط:
روایت وزیر امور خارجه از هشدار جدی ایران به آمریکا و انگلیس
فیلم| روایت وزیر امور خارجه از هشدار جدی ایران به آمریکا و انگلیس
هشدار جدید انصارالله به آمریکا و انگلیس
هشدار ایران به آمریکا
موج سرما در آمریکا در ماه ژانویه 90 قربانی گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 10:552024-01-24بين الملل

آمریکا به مادورو هشدار داد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت ایالات متحده به مادورو هشدار داده که دستگیری مقام ها و اشخاص برجسته مردمی توافق لغو نسبی تحریم ها علیه کاراکاس را که سال گذشته میلادی به دست آمد، - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت ایالات متحده به مادورو هشدار داده که دستگیری مقام ها و اشخاص برجسته مردمی توافق لغو نسبی تحریم ها علیه کاراکاس را که سال گذشته میلادی به دست آمد، به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا سال گذشته میلادی با دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا برای کاهش تحریم ها علیه صنعت نفت این کشور در ازای برگزاری انتخاباتی عادلانه و رقابتی در این کشور آمریکای لاتین در 2024 و آزادی زندانیان سیاسی به توافق رسیده بود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: اقداماتی از سوی کاراکاس انجام شده که با روح و مفاد توافقنامه باربادوس مغایر است و این روند عواقبی خواهد داشت.

ما به مادورو و نمایندگانش تاکید می کنیم تا به دستورعمل انتخابات شامل اعلام یک چارچوب زمانی مشخص برای انتخابات 2024 پایبند بمانند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت، واشنگتن به شدت نگران دستگیری و بازداشت های اخیر دستکم 33 ونزوئلایی شامل اعضای اپوزیسیون دموکراتیک، جامعه بین الملل، اعضای سابق ارتش و خبرنگاران اس


برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه آمریکا - آمریکا - سخنگوی وزارت - وزارت خارجه - مادورو
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به مادورو هشدار داد

آمریکا به مادورو هشدار داد