مطالب مرتبط:
افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان شمیرانات
سیستان و بلوچستان رکورددار افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی در کشور
افتتاح 17 طرح به مناسبت دهه فجر در رحمت آباد ریگان
افتتاح 504 توزیع برق همزمان با دهه فجر در زنجان
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛ هجدهمین شعبه بیمه ملت در بوشهر افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 10:002024-02-05ورزشي

افتتاح 12 چمن مصنوعی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 12 چمن مصنوعی طی دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

- فرشید کرمی روز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 در جمع خبرنگاران با تبریک دهه عزت آفرین و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان 5 چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه وچرام به نمایندگی از دیگر پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: همزمان در شهرستانهای مارگون، بهمیی،گچساران و منطقه چاروسا نیز 7 چمن مصنوعی دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کرمی با بیان اینکه این پروژه ها به صورت مشارکتی انجام می گیرد، گفت: 36 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چمن های مصنوعی هزینه شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها 32 هزار و 500 متر مربع بوده که طی یک سال اخیر بیش از یک و نیم برابر رشد داشته است.

کرمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن 80 هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان به 111 هزار متر مربع رسیده است.


برچسب ها: اداره کل آموزش و پرورش - چمن مصنوعی - کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - کهگیلویه - معاون تربیت بدنی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 چمن مصنوعی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح 12 چمن مصنوعی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد