مطالب مرتبط:
مراسم معنوی اعتکاف در سه مسجد سرعین برگزار می شود
مراسم اعتکاف رجبیه در پایتخت ماداگاسکار برگزار می شود
مراسم رسمی خداحافظی ایوب والی در آینده ای نزدیک برگزار می شود
اکبر داداش زاده مراسم ضیافت سده المپیک با حضور مدال آوران اداوار تاریخ برگزار شد
اکبر داداش زاده گزارش تصویری| مراسم ضیافت سده المپیک با حضور مدال آوران اداوار تاریخ برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 16:102024-01-23سياسي

مراسم تحلیف 150 نفر از سردفتران برگزار شد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه فناوری در دفاتر اسناد رسمی و سامانه های سازمان ثبت اسناد نیز نسبت به سنوات گذشته نقش بسیار پررنگی پیدا کرده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مراسم تحلیف چهارمین گروه سردفتران جدیدالانتصاب امروز 3 بهمن ماه با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالن سردار سلیمانی این سازمان برگزار شد.

حسن بابایی در این مراسم ضمن تبریک ولادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن ابی طالب (ع) اظهار کرد: تقارن این تحلیف با ولادت امام علی (ع) که مظهر عدالت است قطعا مصلحتی دارد و شما سردفتران نیز در این منصب، به نحو شایسته و احسن عدالت را در تنظیم اسناد و در این جایگاه حساس رعایت خواهید کرد.

وی افزود: امروز چهارمین مراسم تحلیف پذیرفته شدگان سردفتری است و امروز 150 نفر ابلاغ را دریافت و پس از طی تشریفات کار را آغاز خواهند کرد.

بابایی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای سردفتران این مراسم اظهار کرد: توجه به رعایت نظم، اجرای قانون و امانتداری را اکیدا توصیه می کنم.

تشکیل پرونده های کیفری مانند کلاهبرداری، فروش مال غیر، جرایم سازمان یافته متاسفانه در برخی از موارد با مشارکت برخی از سردفتران و دفتریاران بوده است.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد - سازمان ثبت اسناد و املاک - مراسم تحلیف - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت - ثبت اسناد - اسناد
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف 150 نفر از سردفتران برگزار شد

مراسم تحلیف 150 نفر از سردفتران برگزار شد