مطالب مرتبط:
مترو تهران در روز 22 بهمن رایگان است
مترو تهران در روز 22 بهمن رایگان است
مترو تهران در روز 22 بهمن رایگان است
خدمات رسانی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن
خدمات رسانی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-10سياسي

مترو تهران 22 بهمن رایگان است


روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1402 متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه ای را به صورت رایگان به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از مهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1402 متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه ای را به صورت رایگان به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط 1، 2، 3، 4 و 7 متروی تهران و حومه افزایش می یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، استفاده از این ناوگان حمل ونقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و متروی تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطارها در این روز بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط 1، 2، 3، 4 و 7 متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط 1،2،3،4 از 7 دقیقه به 5 دقیقه، و در خط هفت از 14 دقیقه به 12 دقیقه کاهش


برچسب ها: متروی تهران - شرکت بهره برداری مترو - تهران - شرکت بهره برداری - مترو تهران - مترو - 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران 22 بهمن رایگان است

مترو تهران 22 بهمن رایگان است