مطالب مرتبط:
جشن بازیکنان اردن در رختکن پس از رسیدن به فینال جام ملت های آسیا / فیلم
احتمال تغییر ورزشگاه دیدار تالش تراکتور در جام حذفی
جام حذفی فوتبال| صعود پیکان با پیروزی مقابل تیم دسته دومی
جام حذفی فوتبال| صعود پیکان با پیروزی مقابل تیم دسته دومی
صعود دشوار شاگردان عنایتی در جام حذفی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 18:002024-02-07ورزشي

صادقی: نمی توانیم از بازیکنان جدید در جام حذفی استفاده کنیم


تا این زمان پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و مشخص نیست، بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما مدیریت در تلاش هستند تا بازیکنان به بازی برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با کیا تهران در جام حذفی اظهار داشت: کیا تیمی است که با بودجه خصوصی اداره می شود و بازیکنان خوبی پرورش می دهد که هرساله وارد لیگ برتر می شود، حمایت دولتی ندارند و برای آن ها آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: می دانیم تیم هایی که از لیگ های پایین تر می آیند، انگیزه مضاعفی دارند، تیم کیا نیز جوان است و کار را خیلی سخت می کند، می دانیم بازی سختی داریم، تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی آماده شده ایم و امیدوارم برنده بازی باشیم.

صادقی تصریح کرد: نیم فصل اول را خوب تمام کردیم، نسبت به پتانسلی که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم فوتبال خوبی ارائه کنیم؛ به دنبال رفع نقاط ضعف و برگزاری بازی های دوستانه خوب بود که 3 بازی دوستانه برگزار کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: 2 بازیکن ما سرباز و 3 بازیکن مصدوم شدند که کار ما را سخت کرد، براین اساس به دنبال جذب بازیکن بودیم، تا این زمان پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و مشخص نیست، بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما مدیری


برچسب ها: بازی - بازیکنان - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان - به گزارش خبرگزاری فارس - پنجره نقل و انتقالات - تیم فوتبال ذوب آهن - جام حذفی
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: نمی توانیم از بازیکنان جدید در جام حذفی استفاده کنیم

صادقی: نمی توانیم از بازیکنان جدید در جام حذفی استفاده کنیم