مطالب مرتبط:
واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
ایران، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد
ایران حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
البرغوثی: حمله رژیم صهیونیستی به رفح با چراغ سبز بایدن بوده است
کنعانی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 00:202024-02-12بين الملل

ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را شدیدا محکوم کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب حمله رژیم صهیونیستی به رفح را شدیدا محکوم کرد و نسبت به تبعات خطرناک این اقدام وحشیانه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (دوشنبه) 23 بهمن ماه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی و شهری در رفح که به شهادت ده ها تن از شهروندان فلسطینی از جمله تعداد قابل توجهی از کودکان منجر شد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به میزبانی رفح از بیش از یک میلیون آواره فلسطینی، هشدار داد که اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به رفح و تهدید به حمله زمینی به این منطقه می تواند موجب وقوع فاجعه ای انسانی و  جنایت جنگی دیگری علیه ملت بی دفاع فلسطین شود.

  وی تاکید کرد: چنین قصد و اقدامی نه تنها مغایر و برهم زننده مذاکرات جاری در موضوع آتش بس است، بلکه اقدامی مغایر با قرار موقت صادره از سوی دیوان بین المللی دادگستری و مصداق نیات خبیثانه صهیونیست ها در نقض مکرر همه هنجارهای حقوقی بین المللی به منظور بی اعتبار ساختن آن هاست .

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به تبعات خطرناک این اقدام وحشیانه و ابراز نگرانی نسبت به تداوم جنایت نسل کُشی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که اکنون زمان آن رسیده است که اگر آمریکا و دیگر هم پیمانان غربی صهیونیس


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - سخنگوی وزارت امور خارجه - صهیونیستی - وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه ایران - اقدام
آخرین اخبار سرویس:

ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را شدیدا محکوم کرد

ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را شدیدا محکوم کرد