مطالب مرتبط:
قیمت انواع کالاهای اساسی در بازار قزوین
پلمب انبار احتکار کالاهای اساسی در هرمزگان
آداب معاشرت ساده، اما اساسی که همیشه آن ها را زیر پا می گذاریم
قیمت ارزی کالاهای اساسی و نهاده های بخش کشاورزی اعلام شد
در انتظار خانه تکانی اساسی در تیم ملی فوتبال باشید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 19:452024-02-10سياسي

قانون اساسی ایران یک قانون مترقی است


نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه مردم است و اصل بر مردم سالاری دینی است چراکه این مردم بودند که در کنار امام خمینی(ره) انقلاب کردند و این کشور مقدس را از دست رژیم استکباری پهلوی نجات دادند.

- ایسنا/همدان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه مردم است و اصل بر مردم سالاری دینی است چراکه این مردم بودند که در کنار امام خمینی(ره) انقلاب کردند و این کشور مقدس را از دست رژیم استکباری پهلوی نجات دادند.

عباسعلی کدخدایی عصر شنبه، 21 بهمن در مراسم بزرگداشت حماسه 21 بهمن مردم همدان با محوریت شهید محراب آیت الله مدنی، اظهار کرد: به کوری دشمنان در راهپیمایی و جشن بزرگ پیروز انقلاب یعنی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد همانطور که در روز سرنوشت ساز 11 اسفند مردم برای انتخاب سرنوشت خود شرکت می کنند.

وی افزود: دشمنان برای ناامیدی و یأس مردم از 260 شبکه معاند استفاده می کنند تا توطئه و از شرکت در شور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما مردم ایثارگر و شهید پرور همانطور که در همه زمینه ها جلوی دشمن را گرفتند این بار با حضور پررنگ برگ زرین دیگری بر تاریخ جمهوری اسلامی می زنند و تک تک ما وظیفه داریم دست همنوع خود را بگیریم و پای صندوق های رأی بیاوریم چراکه این جهاد در راه سربلندی ایران سرفراز است .


برچسب ها: مردم - مردم سالاری دینی - جمهوری اسلامی - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مردم سالاری - مجمع تشخیص مصلحت نظام - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی ایران یک قانون مترقی است

قانون اساسی ایران یک قانون مترقی است