مطالب مرتبط:
برنامه کامل اجراهای سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر| آغاز ماراتن 6 روزه اهالی موسیقی از امروز
امروز، آغاز کنسرت های 6 روزه جشنواره موسیقی فجر
هجدهمین جشنواره موسیقی فجر در شیراز آغاز می شود
«نهال» جشنواره سی ونهم موسیقی فجر را آغاز کرد
«نهال» جشنواره سی ونهم موسیقی فجر را آغاز کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 08:202024-02-13فرهنگي

آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: موسیقی فجر کرمانشاه از 25 تا 27 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار برگزار می شود.

- جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار کرد: همزمان با سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر میزبان جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه هستیم.

وی زمان برگزاری موسیقی فجر کرمانشاه را از 25 تا 27 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار واقع در میدان آزادگان اعلام کرد و گفت: این جشنواره که در دو بازده زمانی 14 الی 18 و 19 الی 22 برگزار می شود و حضور برای علاقمندان رایگان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این جشنواره میزبان گروه های موسیقی از شهرستان های استان کرمانشاه و همچنین استان لرستان، کردستان، ایلام و همدان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه اجرای موسیقی خیابانی و ارکستر سمفونیک خیابانی را در روزهای تعطیل آخر هفته تا ماه رمضان در معابر و اماکن عمومی شهر در دستور کار داریم.

پایان پیام/81010 


برچسب ها: کرمانشاه - جشنواره موسیقی فجر - اداره کل فرهنگ و ارشاد - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره موسیقی - استان کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه

آغاز جشنواره موسیقی فجر از فردا در کرمانشاه