مطالب مرتبط:
ببینید | اگر به دنبال جوانسازی پوست هستید این توصیه ها را جدی بگیرید
در این سامانه ثبت نام کنید و 20 میلیون تومان وام فوری بگیرید
انجمن غلات ایران: نفت بدهید، سویا بگیرید
خداحافظی دائمی یامگا از فوتبال + ماجرا چیست؟
ادامه تلاش مستمر و بی ثمر دشمن برای برهم زدن امنیت کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 08:452024-02-07پزشكي

سردردهای مستمر و دائمی خود را جدی بگیرید


سردرد همیشگی و طولانی مدت، یک طرفه، ضربان دار، سردردی که در خواب بیشتر می شود و فرد به علت درد شدید از خواب بلند می شود خطرناک بوده و لازم است که بیمار بلافاصله به پزشک مراجعه کند، - ایسنا/همدان متخصص بیماری های مغز و اعصاب گفت: سردرد همیشگی و طولانی مدت، یک طرفه، ضربان دار، سردردی که در خواب بیشتر می شود و فرد به علت درد شدید از خواب بلند می شود خطرناک بوده و لازم است که بیمار بلافاصله به پزشک مراجعه کند، معمولاً این نوع سردرد با مصرف مسکن ها آرام نمی شود.

دکتر محمدعلی اکبریان نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زمینه های ژنتیکی و هورمونی تأثیر اندکی بر برخی از سرطان های مغزی دارد و هنوز علت خاصی بر بسیاری از سرطان های مغزی شناخته نشده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از تومورهای مغزی قابل درمان هستند، تصریح کرد: مغز جای محدودی بوده و در حفره جمجمه با عناصر حساب شده ای همچون 150 سی سی خون، 150 سی سی مایع مغزی نخاعی و 1400 گرم مغز در یک حفره استخوانی قرار دارد.

اکبریان نیا با بیان اینکه سرطان مغز یکی از انواع سرطان و بیماری های مغزی است که در آن سلول های سرطانی(سلول های بدخیم) در بافت مغز به وجود می آیند، مطرح کرد: رشد سلول های سرطانی باعث ایجاد توده بافت سرطانی(تومور) در مغز می شود که عملکردهای مغز مانند کنترل عضلانی، احساس، حا


برچسب ها: سردرد - خواب - بیمار - طولانی - خطرناک - مراجعه - ضربان
آخرین اخبار سرویس:

سردردهای مستمر و دائمی خود را جدی بگیرید

سردردهای مستمر و دائمی خود را جدی بگیرید