مطالب مرتبط:
هرمزگان تشنه است
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت دهه فجر
فیلم | دیدار مسوولان با نماینده ولی فقیه در لرستان
عکس | دیدار عموم مردم با نماینده ولی فقیه در لرستان
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:با بد اخلاقی های انتخاباتی برخورد شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-01سياسي

نماینده ولی فقیه: هرمزگان تشنه است؛ برخی روستاها را ارتقا دهید


امام جمعه بندرعباس از رییس جمهور خواست تا تشنگی این استان در زمینه کمبود آب و عدم دسترسی بسیاری مردم به آب پایدار را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در سخنانی پیش از رییس جمهور اظهار کرد: یاد امام راحلی را گرامی می داریم که در برابر تمام قدرت ها ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نیز قدردان تلاش ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از این نظام و انقلاب هستیم.

وی در بیان مطالبات مردمی، خواهان تداوم تدابیر صورت گرفته برای کاهش فقر و فلاکت هرمزگان و توجه به توکهور و هشتبندی، رودخانه، جناح، فین را خواستار شد و از رییس جمهور خواست زمینه ارتقای آنها به شهرستان فراهم شود.

عبادی زاده یکی از مشکلات هرمزگان را فقدان سند بسیاری اموال و زمین های کشاورزی مردم و ملاک قرار دادن عکس های سال 46 عنوان کرد و از رییس جمهور خواست این ملاک و معیار تغییر داده شود و به سال 70 به بعد در نظر گرفته شود.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: در میناب و رودان و حاجی آباد و بندرعباس با مشکل وجود دلالان در صنعت کشاورزی سبب گرفتاری مردم شده و مردم چشم انتظار ایجاد صنایع تبدیلی هستند و دستور رییس جمهور را می طلبد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - رییس جمهور - هرمزگان - نماینده ولی فقیه در هرمزگان - انقلاب اسلامی - رهبر معظم انقلاب اسلامی - عبادی زاده
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه: هرمزگان تشنه است؛ برخی روستاها را ارتقا دهید

نماینده ولی فقیه: هرمزگان تشنه است؛ برخی روستاها را ارتقا دهید