مطالب مرتبط:
تحقق 84 درصدی تعهدات سفر اول رییس جمهور به خراسان جنوبی
بازدید رییس جمهور از خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران
نظارت ستادی معاونت علمی و فناوری با حضور رییس جمهور
دستیار رییس جمهور: درباره کوروش کمپانی به قوه قضاییه نامه هشدارم زدم
بازدید رییس جمهور از «خانه نوآوری و فناوری ایران» در محل نمایشگاه بین المللی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 20:252024-02-19سياسي

رییس جمهور به زودی به خوزستان سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در شورای اداری شهرستان خرمشهر تاکید کرد: اگر چه در کشور مشکلاتی وجود دارد، - نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار انتقال اولویت های شهرستان خرمشهر به خودش شد و گفت: رییس جمهور قرار است به زودی به خوزستان سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در شورای اداری شهرستان خرمشهر تاکید کرد: اگر چه در کشور مشکلاتی وجود دارد، اما نه آنچه که بدخواهان کشور را مملو از ظلمت نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه دشمنان در آستانه انتخابات ناامید کردن مردم را هدف قرار داده است، گفت: موفقیت مسئولان بی شک آبروی نظام است.

وی ادامه داد: از فرماندار خرمشهر، امام جمعه و فرمانده سپاه درخواست می کنم اولویت های شهرستان خرمشهر را به بنده منتقل کنند تا برای عملیاتی شدن آن از سوی رییس جمهور درخواست شود چرا که رییس جمهور به زودی به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در همین راستا از شهرداری خرمشهر و مسئولان عمرانی درخواست می شود ورودی های شهر را سامان دهی و نوار های حفاری انجام شده را آسفالت کنند.


برچسب ها: شهرستان خرمشهر - نماینده ولی فقیه در خوزستان - عبدالنبی موسوی فرد - نماینده ولی فقیه - خرمشهر - شهرستان - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به زودی به خوزستان سفر می کند

رییس جمهور به زودی به خوزستان سفر می کند