مطالب مرتبط:
رییس پژوهشگاه میراث: شناخت پیشینه شهداد منوط به راه اندازی موزه مردم شناسی است
بارش برف راه ارتباطی 85 روستای شهرستان کنگاور را مسدود کرد
حضور در انتخابات تداوم راه شهداست
برف روبی و نمک پاشی در راه های شهرستان نیشابور
راه نجات ملت ایران و جامعه بشری حضور حداکثری در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:002024-02-03سياسي

قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات در شهرستان داراب راه اندازی شد


دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی از راه اندازی قرارگاه انتخاباتی در شهرستان داراب با حضور دانشجویان و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، محمدرضا غلامی  اظهار کرد : حضور فعال نخبگان موثرترین عامل در انتخاب بهترین اشخاص برای ورود به مجلس و افزایش مشارکت در سطح ملی و استانی است.

غلامی با اشاره به اهداف این قرارگاه گفت: کارآمدی قوه مقننه و مجلس قانون گذار،  منوط به انتخاب نمایندگانی اصلح و شایسته از سوی مردم است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که بستری فراهم شود تا بهترین افراد،شناخته و ارزیابی شده و به مردم معرفی شوند و با این هدف قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات راه اندازی شده است.

وی افزود: نخبگان متعهد این وظیفه را دارند که در تمامی سطوح برای ایجاد این بستر تلاش کنند و عموم مردم را در انتخاب  نمایندگانی در شأن مردم و در تراز انقلاب اسلامی یاری دهند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت : هرچه این فعالیت دقیق تر ،جامع تر و خالصانه تر باشد،به انتخاباتی پرشورتر و برگزیدگانی موثرتر و مفیدتر منجر خواهد شد.

محمدرضا غلامی گفت : قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات ، بنا بر وظیفه سیاسی ، اجتماعی و انقلابی که بر عهده هر فرد و مجموعه دوستدار ایران اسلامی است امسال فعالیت خود را برای انتخاب


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - راه اندازی - قرارگاه - شهرستان داراب - انتخابات مجلس شورای اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات در شهرستان داراب راه اندازی شد

قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات در شهرستان داراب راه اندازی شد