مطالب مرتبط:
17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد
17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد
کشف 17 تن مواد مخدر/ دستگیری 478 قاچاقچی در البرز
لحظه کشف و ضبط 3 تن مواد مخدر در دریا | ببینید
2212 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در دام پلیس البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-21حوادث

17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد


علی سلیم پور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز: از مجموع مواد کشف شده بیش از 10 هزارو 200 کیلوگرم در داخل استان و 7 هزار و 35 کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان ها بوده است.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف بیش از 17 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری توسط این پلیس در سطح کشور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی سلیم پور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اظهار کرد: از مجموع مواد کشف شده بیش از 10 هزارو 200 کیلوگرم در داخل استان و 7 هزار و 35 کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان ها بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 37 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده، اضافه کرد: همچنین 487 قاچاقچی، یک هزارو 725 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 2 هزارو 600 خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.

سلیم پور بیان کرد: همچنین طی این مدت 8 هزار و 264 معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده 16 معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آنها در کمترین زمان را دارد.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز یادآورشد: یکی از اولویت های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواد


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - استان البرز - استان - مواد - کیلوگرم
آخرین اخبار سرویس:

17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد

17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد