مطالب مرتبط:
اسناد مالکیت حرم علی ابن حمزه (ع)، دروازه قرآن و مسجد جامع عتیق شیراز صادر شد
مقدمات راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک خوسف فراهم شد
پلمب 75 مشاور املاک غیرمجاز در جنوب شرق تهران
ویژگی خلاصه سازی اسناد با هوش مصنوعی به برنامه وُرد می آید
پلمب 75 مشاور املاک غیرمجاز در جنوب شرق تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:152024-01-28سياسي

اسناد مالکیت املاک وقفی در اختیار دولت، به نام دولت نمی شوند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی املاک وقفی در اختیار دولت را از حکم مصوب در برنامه هفتم مبنی بر صدور اسناد مالکیت دولتی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک مستثنی کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی املاک وقفی در اختیار دولت را از حکم مصوب در برنامه هفتم مبنی بر صدور اسناد مالکیت دولتی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک مستثنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه هشتم بهمن 1402 و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران درباره ایرادات شورای نگهبان، مواد 16 و 19 این لایحه را به شرح زیر اصلاح کردند: ماده 16: الف- در ابتدای سطر اول عبارت با رعایت ماده (21) قانون جهش تولید مسکن و قانون حاکم بر هر دستگاه، اضافه گردید.

ب- به انتهای این بند عبارت زیر گردید: تکالیف مذکور در این بند صرفاً در خصوص موارد در ملکیت دولت است و شامل سایر اموال در اختیار دولت نظیر املاک وقفی نمی شود و همچنین مواردی مانند وصیت که شرط خاصی در بهره برداری از آن وجود دارد، از شمول حکم این بند مستثنی است.

پ- در سطر دوم عبارت معیار(استاندارد) جایگزین عبارت استاندارد و بعد از عبارت دستگاههای اجرایی عبارت شامل وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی زیر مجموعه ریاست جمهوری اض


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - مجلس شورای اسلامی - دولت جمهوری اسلامی ایران - نمایندگان مجلس - جمهوری اسلامی - اسلامی - اسناد مالکیت
آخرین اخبار سرویس:

اسناد مالکیت املاک وقفی در اختیار دولت، به نام دولت نمی شوند

اسناد مالکیت املاک وقفی در اختیار دولت، به نام دولت نمی شوند