مطالب مرتبط:
دعوت رسمی رییسی از بشار اسد برای سفر به ایران +فیلم
سفر یک چهره شناخته شده آفریقایی به ایران + ببینید
دعوت رسمی رییسی از بشار اسد برای سفر به ایران
دعوت رسمی رییسی از بشار اسد برای سفر به ایران
قدردانی بشار اسد از حمایت های ایران از سوریه و پذیرش دعوت رییسی برای سفر به تهران/ امیرعبداللهیان: فلسطینی ها برای غزه و کرانه باختری پساجنگ ایده هایی دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-12سياسي

سفر به ایران 52 درصد رشد داشت


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رشد 52 درصد ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران در 10 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رشد 52 درصد ورود مسافران و گردشگران خارجی به ایران در 10 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران با حضور رییس جمهور، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد، نمایندگان مجمع همکاری های آسیایی، گروه D8 (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) و جمعی از سفرای مقیم کشورهای خارجی در ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری، دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 در سالن اجلاس سران برگزار شد.

علی اصغر شالبافیان، در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در 10 ماه نخست امسال 5 میلیون و 400 هزار گردشگر خارجی به ایران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 52 درصد رشد داشته است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای 1607 پروژه با حجم سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: 2432 پروژه سرمایه گذاری با حجم 397 هزار میلیارد تومان سرمایه نیز درحال ساخت است.


برچسب ها: گردشگر - گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - نمایشگاه بین المللی - گردشگران خارجی - معاون گردشگری - ایران
آخرین اخبار سرویس:

سفر به ایران 52 درصد رشد داشت

سفر به ایران 52 درصد رشد داشت