مطالب مرتبط:
افزایش پنج درجه ای دمای هوای همدان
احتمال انباشت آلاینده های جوی در مناطق صنعتی قزوین
پیش بینی بازار در جهت افزایش قیمت اتریوم
گاز رادون می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد
افزایش خطر ریزش سنگ و بهمن در محورهای کوهستانی البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 21:552024-02-08اجتماعي

افزایش غلظت آلاینده ها در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از افزایش غلظت آلاینده ها طی امروز و فردا در همدان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده پدیده غالب جوی وزش ملایم باد است.

- روح الله زاهدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود اظهار کرد: طی روزهای آینده پدیده غالب جوی وزش ملایم باد است.

وی با اشاره به اینکه با پایداری جو مراکز صنعتی و شهری آلاینده خواهند بود افزود: افزایش غلظت آلاینده ها در برخی از نقاط استان محسوس است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی افزایش ابرناکی در آسمان استان پیش بینی می شود.

وی در تشریح تغییرات دمایی استان تصریح کرد:  طی پنج روز آینده شاهد افزایش دمای استان هستیم به طوری که افزایش سه تا چهار درجه ای دما دور از ذهن نیست.

زاهدی با تاکید بر اینکه در 24 ساعت گذشته اسدآباد و قهاوند با هشت درجه سانتیگراد گرمترین و صبح امروز بهار و رزن با منفی 6 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان گزارش شده است گفت: دمای هوای همدان در روز گذشته بین هفت و منفی پنج درجه در نوسان بوده است.

پایان پیام/89033/


برچسب ها: افزایش غلظت آلاینده ها - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی همدان - غلظت آلاینده ها - افزایش - غلظت آلاینده - اداره کل هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده ها در همدان

افزایش غلظت آلاینده ها در همدان