مطالب مرتبط:
اولین مسئولی که با ورود امام به ایران استعفا داد +عکس
اولین مسئولی که با ورود امام به ایران استعفا داد که بود؟ +عکس
اولین مسئول دولت پهلوی که با ورود امام به ایران استعفا داد /دولت شاپور بختیار غیرقانونی است
انتقاد تند یک امام جمعه از حک تصاویر زنان جوان بر سنگ قبرها
تصاویری از بارش برف امروز در حرم امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-03سياسي

اولین دیدار با امام


دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در خرداد 1342 که قیام 15 خرداد در آن زمان رخ داد، با پیشکسوتان انقلاب آن زمان که در راس آنان آیت الله خادمی بودند به دیدار امام خمینی(ره) رفتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انقلاب اسلامی ایران سرشار از خاطرات افرادی است که برای تحقق و شکل گیری آن تلاش های زیادی کرده اند، زحمات فراوانی متحمل شده اند و بسیاری هم جان خود را در این راه تقدیم کرده اند.

به بهانه چهل و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران گفت وگویی داشتیم با یکی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان اصفهان که تقدیم شما می شود.

مرتضی آرسته در حال بیان خاطرات قبل از انقلاب اسلامی در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان مرتضی آرسته، دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: از نوجوانی علاقه مند به مسائل انقلابی بودم و به انقلاب عشق می ورزیدم، با اینکه بسیاری از مسائل سیاسی را متوجه نمی شدم به دلیل اینکه علاقه مند بودم در جلساتی که مخفیانه برگزار می شد شرکت می کردم.

وی افزود: در خرداد 1342 که قیام 15 خرداد در آن زمان رخ داد، با پیشکسوتان انقلاب آن زمان که در راس آنان آیت الله خادمی بودند به دیدار امام خمینی(ره) رفتیم، اولین


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - انقلاب - اسلامی - اصفهان - استان اصفهان - پیشگامان انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اولین دیدار با امام

اولین دیدار با امام