مطالب مرتبط:
ببینید افشاگری یک اقتصاددان در برنامه پایش تلویزیون/ دولت از جیب هر ایرانی 500 هزار تومان برای جبران خسارات بانک ها برداشته!
رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه : برای برنامه ریزی فرهنگی در گام اول باید آسیب ها را به درستی بشناسیم
نخستین نشست هماهنگی برنامه ریزی روز شهید برگزار شد
برنامه ریزی برای میزبانی مازندران از مسابقات جهانی کارگری
برنامه ریزی برای افتتاح 15 کلان پروژه خدمات شهری شیراز در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 23:452024-02-07سياسي

برنامه ریزی برای سفر 10 هزار گردشگر ایرانی به مانگستائو قزاقستان


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به سفر یک هزار و 320 گردشگر ایرانی به مانگستائو قزاقستان، گفت: سال آینده بیش از 10 هزار گردشگر ایرانی از ایران وارد قزاقستان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی عصر امروز در آخرین روز از سفر یک هفته ای هیأت تجاری و اقتصادی استان مانگستائو قزاقستان به مازندران، اظهار کرد: در راستای تعمیق ارتباطات دو سویه بین کشورهای ایران و قزاقستان با هدف گذاری که رؤسای جمهور دو کشور مبنی بر توسعه مبادلات تجاری، فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی بین کشورها داشتند این سفر با پیگیری های لازم توسط استانداری مازندران انجام شد.

وی افزود: در این سفر هیأت تجاری و اقتصادی مانگستائو با بیش از 31 نفر به سرپرستی معاون اول استان مانگیستائو کشور قزاقستان سرپرست ماتایف رییس مصلحت استان منگستائو و کولژانف معاون اول استاندار منگستائو وارد استان مازندران شدند که ترکیب هیأت از حوزه های فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان، تجار و بازرگانان اقتصادی، حوزه شهری و شهرسازی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: مباحث متنوع و زیادی در این سفر بین دو طرف در حال پیگیری است و افزایش توسعه گردشگری از مهمترین بحث ها خواهد بود زیرا در سال گذشته تعداد یک هز


برچسب ها: قزاقستان - گردشگر ایرانی - استانداری مازندران - استان - ایران - مازندران - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای سفر 10 هزار گردشگر ایرانی به مانگستائو قزاقستان

برنامه ریزی برای سفر 10 هزار گردشگر ایرانی به مانگستائو قزاقستان