مطالب مرتبط:
آغاز تهاجم به مواضع گروههای مقاومت: 6 شهید و 4 زخمی تاکنون / BBC جهانی: آمریکا به اهداف ایرانی در عراق و سوریه حمله کرده است / هدف قرار دادن پایگاه های «فاطمیون» و «زینبیون»
آغاز تهاجم به مواضع گروههای مقاومت: 28 کشته و زخمی تاکنون / BBC جهانی: آمریکا به اهداف ایرانی در عراق و سوریه حمله کرده است / هدف قرار دادن پایگاه های «فاطمیون» و «زینبیون»
آغاز تهاجم به مواضع گروههای مقاومت و نزدیک به ایران: 28 کشته و زخمی تاکنون / آمریکا به اهدافی در عراق و سوریه و مواضع حوثی های یمن حمله کرده است / هدف قرار دادن پایگاه های «فاطمیون» و «زینبیون»
جزییات تهاجم آمریکا به مواضعی در سوریه، یمن و عراق: موج چهارم حمله آغاز شد ... سنتکام: به 85 هدف حمله شد (عکس)
تهاجم نظامی آمریکا با حملات جنگنده ها، بمب افکن ها و پهپادها به سوریه و عراق آغاز شد+ فیلم/ بیانیه سنتکام: به 85 هدف حمله کردیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 01:402024-02-02بين الملل

آمریکا: 85 نقطه را در خاک عراق و سوریه هدف قرار دادیم


رسانه های آمریکایی مدعی آغاز حملات ارتش این کشور به مواضعی در شرق سوریه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنت کام) در بیانیه ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن 3 نظامی این کشور در حمله به پایگاه برج-22 در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع گروه های تحت حمایت ایران در عراق و سوریه انجام داده است.

  ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد ساعت 16 به وقت منطقه زمانی شرقی به بیش از 85 نقطه در خاک عراق و سوریه حمله کرده است.

  ارتش آمریکا اعلام کرد در حمله به این مواضع از چندین هواپیما از حمله بمب افکن های دوربرد که از ایالات متحده پرواز کرده اند استفاده شده است.

  طبق این بیانیه، در این حملات از 125 بمب دقیق استفاده شد و مراکز فرماندهی و کنترل عملیات ها، مراکز اطلاعاتی، راکتی و موشکی، انبارهای ذخیره پهپادها و تأسیسات لوجستیکی گروه های تحت حمایت ایران هدف قرار گرفتند.

  گزارش های ضد و نقیض ساعاتی قبل تر از بیانیه سنت کام، منابع رسانه ای از ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه و بامداد جمعه گزارش های ضد و نقیضی درباره آغاز حملات آمریکا در شرق سوریه منتشر کردند.

  حوالی ساعت 23:20 شب جمعه به وقت تهران بسیاری از رسانه های عربی گزارش هایی از وقوع انفجارهایی در شرق سوریه مخابره کرده و مدعی شدند احتمالاْ


برچسب ها: آمریکا - سوریه - فرماندهی - ارتش آمریکا - رسانه های آمریکایی - حمله - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: 85 نقطه را در خاک عراق و سوریه هدف قرار دادیم

آمریکا: 85 نقطه را در خاک عراق و سوریه هدف قرار دادیم