مطالب مرتبط:
پنجمین جلسه نقد آثار جشنواره تئاتر فجر برگزار شد/ روایت رنج بشر، دموکراسی با طعم همبرگر و دروغ پردازی
جشنواره «مدرسه انقلاب» در قزوین برگزار خواهد شد
جشنواره «مدرسه انقلاب» در قزوین برگزار می شود
سومین حراج شمش طلا چه زمانی برگزار می شود؟
جشنواره آدم برفی مشگین شهر برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 13:002024-01-27فرهنگي

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره استانی موسیقی فجر همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره استانی موسیقی فجر همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین جشنواره استانی موسیقی فجر در پنج گرایش موسیقایی و در قالب گروه نوازی بدون محدودیت سنی، بیست و چهارم الی بیست و هفتم بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت ­های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است.

وی تشریح کرد: ایجاد نشاط عمومی، حفظ و اشاعه فرهنگ صحیح موسیقایی از وظایف و سیاست ­های انجمن هنر موسیقی آذربایجان­ شرقی است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شیوه برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره که بخش جنبی–استانی موسیقی فجر محسوب می ­شود، در قالب اجرای گروه­ ها مانند سایر اجراهای صحنه ای و به شکل غیر رقابتی خواهد بود.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - جشنواره استانی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - موسیقی - جشنواره - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود

سومین جشنواره استانی موسیقی فجر برگزار می شود