مطالب مرتبط:
افزایش 3 برابری آثار ارسالی به نهمین جایزه جهانی اربعین/ تنوع در ملیت برگزیدگان
نشست خبری اختتامیه نهمین جایزه جهانی اربعین
آثار ارسالی به جایزه جهانی اربعین 3 برابر شده است
گزارش تصویری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اصفهان
گزارش تصویری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شاهین شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 12:552024-01-23سياسي

حضور بودایی ها و کاتولیک ها در نهمین جایزه جهانی اربعین


حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جایره جهانی اربعین در روز وفات حضرت زینب(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفرای فرهنگی جهان اسلام در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جایره جهانی اربعین در روز وفات حضرت زینب(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفرای فرهنگی جهان اسلام در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نیشابوری - دبیر دائمی رویداد جایزه جهانی اربعین- امروز سه شنبه (3بهمن ماه) در نشست تشریح برنامه های مراسم اختتامیه جایزه جهانی اربعین که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه کسانی که در دنیای غرب و خارج از دنیای اسلام نام امام حسین(ع) را می شوند، حس یافتن گمشده ای را دارند که در قله حقیقت و واقعیت آن را به دست می آورند، اظهار کرد: برای این افراد برگ زرین عاشورا با تمام ایثارگری و همه عبودیتی که حاضر است هرچه دارد در طبق اخلاص بگذارد، ارتباط می گیرند.

وی ادامه داد: برای ما افتخار است داشتن امامی که بالاتر از مرزهای اسلامی مرزهای عبودیت و انسانیت را درنوردیده تا اگر کسی در کانادا، اسکاندیناوی و.


برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات - اسلام - جایزه جهانی اربعین - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - مراسم اختتامیه - حجت الاسلام والمسلمین - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حضور بودایی ها و کاتولیک ها در نهمین جایزه جهانی اربعین

حضور بودایی ها و کاتولیک ها در نهمین جایزه جهانی اربعین