مطالب مرتبط:
بایدن از رقابت های انتخابات خارج می شود
بایدن از رقابت های انتخابات خارج می شود
بایدن از رقابت های انتخابات خارج می شود
استاندار گیلان: نامزدهای انتخابات مجلس به دور از تنش و اختلاف افکنی رقابت کنند
رقابت 120 نامزد انتخابات مجلس در سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 22:452024-01-23سياسي

نقطه ثقل انتخابات، رقابت است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: نقطه ثقل انتخابات، رقابت می باشد و امنیت و سلامت، لازمه رقابت  و مشارکت نتیجه آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدتقی صفری در جلسه با اعضای بسیج رسانه استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: تلقیات بیرونی نسبت به بسیح رسانه، متفاوت از واقعیت بسیج رسانه است.

وی بعد از استماع نقطه نظرات اعضای بسیج رسانه افزود : این وسعت و عمق از اصلاح گرایی که نسبت به موضوعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در بسیج رسانه وجود دارد شاید در برخی جریاناتی که عنوان اصلاح طلبی را دارند، نیست که این امر جای خوشحالی و خرسندی است.

صفری با بیان اینکه به اقتضای کاری، زیاد برای ما فرصت ایجاد می شود که پای صحبت عمومی یا خصوصی بزرگان در موضوع انتخابات بنشینیم، افزود:این را با باور عرض می کنم که باورمندترین فرد در میان بزرگان ما نسبت به موضوع مشارکت، شخص مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همه ما از مشارکت سخن می گوییم اما میزان باور ما نسبت به این سخن، متفاوت است و این  تفاوت در عملکردها کاملا خود را نشان می دهد.

رسانه ها به عنوان روشنگر افکار عمومی نقش آفرین هستند صفری با بیان اینکه رسانه به عنوان روشنگر افکار عمومی نقش آفرین است، ادامه داد: یک واقعیتی که حتی خ


برچسب ها: بسیج رسانه - انتخابات - رسانه - استان قزوین - به گزارش خبرگزاری فارس - بسیج - رقابت
آخرین اخبار سرویس:

نقطه ثقل انتخابات، رقابت است

نقطه ثقل انتخابات، رقابت است