مطالب مرتبط:
واکنش جنجالی سیمئونه به اشتباهات داوری در لالیگا!
مهم ترین مسئله در مدیریت بودجه، صرفه جویی است
برگزاری نخستین همایش ملی تعالی داوری حقوقی در گام دوم انقلاب اسلامی
کارگران به خاطر گرانی لبنیات و گوشت، سفره ی خود را با نان و قند پر می کنند! - قربانی، کارشناس روابط کار: بعید است مسئله 16 میلیون چاق در کشور مشمول حال کارگران شود/ بخش قابل توجهی از قشر کارگر از مشکلات تغذیه رنج می برند
میانجی گری انگلیس برای حل مسئله ارسال موشک های تاروس آلمانی به اوکراین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 19:152024-01-25سياسي

مسئله داوری نیازمند بازبینی جامعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در همایش ملی تعالی داوری حقوقی در گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید براین که باید راهی برای کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری ها پیدا کرد، - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات فراروی مسئله داوری گفت: داوری حقوقی نیازمند بازبینی جامعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در همایش ملی تعالی داوری حقوقی در گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید براین که باید راهی برای کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری ها پیدا کرد، داوری را از جمله راهکار ها برشمرد.

وی با عنوان اینکه دارو نیازمند آن نیست که شرایط قاضی را داشته باشد، گفت: داور و قاضی تحکیم نیاز به نصب و انتصاب ندارد.

وی با اظهار اینکه کمک کردن به شرایط از جمله ویژگی های داور در پرونده ها است، گفت: برخی از شرایط امور داوری نیازمند تعقل و اندیشه است و اگر در ضمن عقدی داوری درج شده بود، باید در آن تعقل کرد.

آیت الله آملی لاریجانی به تاکید قانون اساسی در حوزه داوری اشاره و اضافه کرد: اگر داور بخواهد حکمی ارائه دهد که قابل اجرا برای طرفین باشد و خلاف قانون اساسی باشد باید روی آن تأمل کرد.


برچسب ها: آیت الله صادق آملی لاریجانی - گام دوم انقلاب اسلامی - صادق آملی لاریجانی - آیت الله صادق آملی - داور - داوری - گام دوم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

مسئله داوری نیازمند بازبینی جامعی است

مسئله داوری نیازمند بازبینی جامعی است