مطالب مرتبط:
ایران اولین میزبان جشنواره بین المللی فیلم خزر1403 شد | برپایی اسکار اوراسیا در آینده
هشدار درباره آینده ایران؛ سالهای سخت پیش روست
هشدار یک جامعه شناس درباره آینده ایران ؛ دو سه دهه سخت پیش روست
هشدار محمد فاضلی درباره آینده ایران؛ دو سه دهه سخت پیش روست
هشدار محمد فاضلی درباره آینده ایران؛ دو سه دهه سخت پیش روست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-14دانش

آینده ایران، امروز در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه فرهنگیان با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری، - وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان امروز برای خود کنکور اختصاصی دارد و همسنگ یک وزارتخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه فرهنگیان با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری، صبح امروز برگزار شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن قدردانی از جناب آقای سعید غیاثی ندوشن به دلیل سرپرستی 7 ماه بر ریاست دانشگاه فرهنگیان گفت: جناب آقای برزویی هم مانند ایشان فردی فرهیخته و اخلاق مداری است.

نگاه ما به کار و وظیفه مان باید به عنوان نگاه به یک امانت باشد که ما را به هدف اصلی نزدیک کند و اگر هم روزی این امانت از ما گرفته شد ما به هدف نهایی نزدیک تر شده باشیم.

صحرایی با بیان اینکه اندازه و ارزش ما در آینده رابطه مستقیمی با اندازه امروز آموزش و پرورش ما دارد گفت: این گفتمان در جامعه باید شکل بگیرد که آینده فردای ایران، امروز در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود.

عملکرد دانشگاه فرهنگیان در دولت فعلی قابل مقایسه با دوره های قبل نیست وی با بیان اینکه عملکرد دانشگاه فرهنگیان در دولت فعلی قابل مقایسه با دوره های قبل نی


برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان - آموزش و پرورش - فرهنگیان - مراسم تودیع و معارفه - دانشگاه - وزیر آموزش و پرورش - تودیع و معارفه
آخرین اخبار سرویس:

آینده ایران، امروز در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود

آینده ایران، امروز در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود