مطالب مرتبط:
مانور انتخابات الکترونیکی در 54 شعبه فرضی در استان قزوین برگزار شد
پدیده انتخابات اسفندماه 1402
روحانی با لاریجانی و چند حزب اصلاح طلب برای انتخابات مجلس در اسفندماه لیست می دهد
انتخابات یکی از مولفه های مهم امنیت کشور است
انتخابات مظهر اقتدار ملی کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-02سياسي

سه مانور فناوری انتخابات تا 11 اسفندماه در کشور برگزار می شود


معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور از برگزاری سه مانور فناوری انتخابات تا زمان شروع انتخابات در سراسر کشور خبر داد.

- سیدمحمدتقی شاهچراغی سیزدهم بهمن ماه در جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان با بیان این که اولین مانور فناوری انتخابات دوازدهم بهمن ماه برگزار شده است، عنوان کرد: این مانورها برای مجریان انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری، قوانین موجود و دستگاه های احراز هویت رای دهندگان تا قبل از یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی هم چنین تصریح کرد: همایش های داوطلبان انتخاباتی به منظور آمادگی بیشتر و تکمیل و رصد آموزش عوامل اجرایی به صورت متمرکز در استان ها و تمام حوزه های انتخابیه برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری همایش های آموزشی ویژه اعضای اجرایی شعب اخذ رای در کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ها اجرای دقیق و خوب انتخابات است و معتقدیم که اجرای خوب انتخابات می تواند در مشارکت مؤثر باشد.

وی در خصوص استان لرستان گفت: مردم این استان در تمامی مقاطع تاریخی دین خود را به کشور و انقلاب ادا کرده اند و تکلیف مدیران خدمت به این مردم است.

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تشکر از تلاش ستاد انتخابات استان لرستان، در مورد وضعیت اجرای آن عنوان کرد: در استان لرستان تلاش های خوبی صورت گرفته و


برچسب ها: انتخابات - برگزار - رییس ستاد انتخابات کشور - ستاد انتخابات - ستاد انتخابات کشور - رییس ستاد انتخابات - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

سه مانور فناوری انتخابات تا 11 اسفندماه در کشور برگزار می شود

سه مانور فناوری انتخابات تا 11 اسفندماه در کشور برگزار می شود