مطالب مرتبط:
اصلاحات ارضی چه بر سر اقتصاد جامعه روستایی ایران آورد؟
استخراج روزانه شش و نیم میلیون بشکه نفت، مردمی کردن 70درصد اقتصاد| ایران ابرقدرت است
پایان ریال در اقتصاد ایران؛جایگزین های ریال کدامند؟
در کلیت همه قبول کردیم و چاره ای هم نداریم؛ اینترنت ایران یک اینترنت پراختلال است / ما محکوم به استفاده از اینترنت فعلی هستیم و بار ها صحبت شده و نتیجه نداده / انگار می خواهند کسب و کار ها را در سطح پایین نگه دارند / اخبار فعلی در حوزه اینترنت و حجم اقتصاد آنلاین خود من را هم نسبت به ادا
اقتصاد غیرنفتی عربستان سعودی ضعیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 18:102024-02-05اقتصادي

اقتصاد ایران از چاله رکود خارج شده است


اقتصاد ایران از چاله رکود خارج شده و تداوم آن نیازمند این است که مسیر سرمایه گذاری تسریع و تشویق شود و در این مسیر، استفاده از اطلس سرمایه گذاری می تواند به فعالان اقتصادی مسیر بدهد.

- وزیر اقتصاد گفت: اقتصاد ایران از چاله رکود خارج شده و تداوم آن نیازمند این است که مسیر سرمایه گذاری تسریع و تشویق شود و در این مسیر، استفاده از اطلس سرمایه گذاری می تواند به فعالان اقتصادی مسیر بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحسان خاندوزی در مراسم رونمایی از اطلس سرمایه گذاری کشور همزمان با دهه مبارک فجر اظهار کرد: این اطلس مربوط به پیش از دولت سیزدهم است اما کاستی های جدی وجود داشت که با هم افزایی سایر دستگاه ها مراسم رونمایی برگزار شد.

طیف وسیعی از دستگاه های همکار و وزارتخانه و البته استان ها که اطلاعات مکانی خود را در اختیار گذاشتند در تهیه این اطلس همکاری کردند.

وی افزود: اطلس سرمایه گذاری در درجه اول می تواند به سرمایه گذاران خدمتی بدهد که در میزان موفقیت سرمایه گذاران بسیار تاثیرگذار است.

فقدان این اطلاعات مکانی در گذشته منجر به تحمیل هزینه می شد.

باید از سرمایه گذاران دعوت کنیم و موضوعات مختلف نظیر مزیت های سرمایه گذاری، گرد و غبار، صنایع آلاینده و صدها مورد دیگر را از منظر آنها مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها: سرمایه گذاری - سرمایه - اقتصاد - اقتصاد ایران - فعالان اقتصادی - مراسم رونمایی - مسیر
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران از چاله رکود خارج شده است

اقتصاد ایران از چاله رکود خارج شده است