مطالب مرتبط:
پیست اسکی توچال
پیست اسکی توچال
تصاویر زیبا از آغار به کار پیست اسکی بین المللی توچال
مدیرعامل توچال: برخی ایستگاه های ما مثل حلبی آباد بود/ تیم ملی اسکی خط قرمز ماست
امداد: پیست توچال 27 بهمن میزبان جام جهانی پارا اسکی؛ گردشگری ورزشی را احیا می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 18:102024-01-22اقتصادي

بلیط مجموعه توچال برای عموم سه نرخی شد


مدیر عامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال با بیان اینکه بلیط این مجموعه برای استفاده عموم مردم سه نرخی شده است، گفت: شنبه ها مجموعه توچال با پایین ترین قیمت و با نرخ بلیط 300 هزار تومان به روی مردم باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگار توانا؛ نشست خبری مدیر عامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال پیش از ظهر امروز به مناسبت افتتاحیه پیست اسکی بین المللی این مجموعه امروز در ایستگاه هفتم پیست برگزار شد.

روح الله امداد مدیر عامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در این نشست با تبریک ولادت امام جواد (ع) و أمیر المومنین اظهار داشت: دو برنامه در این مجموعه در نظر داریم که یکی در حوزه اجتماعی و دیگری گردشگری است که در حوزه اجتماعی، موضوع نشاط مسئله مهمی است و زمانی که نشاط در جامعه وجود داشته باشد افراد قادر به انجام کارهای صحیح هستند و در راستای موفقیت قرار می گیرند.

مدیر عامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال ادامه داد: از سال 2000 به بعد سازمان ملل یکی از عوامل توسعه کشورها را مسئله نشاط در نظر گرفته است که این گونه مسائل مانند نشاط و گردشگری نیاز به زیرساخت دارد.

وی درباره اهمیت صنعت گردشگری عنوان کرد: گردشگری در حال حاضر یک صنعت مهم است و کشورهای همسایه ما در حال تلاش هستند که عقب نمانند و ما هم نیازمند تلاش بیشتر برای پیشرفت و آبادی در این عرصه هستیم.


برچسب ها: مدیر عامل - توچال - تفریحی - حوزه اجتماعی - ورزشی - عامل - مدیر
آخرین اخبار سرویس:

بلیط مجموعه توچال برای عموم سه نرخی شد

بلیط مجموعه توچال برای عموم سه نرخی شد