مطالب مرتبط:
رونمایی از تابلو و سرود کاپشن صورتی در همدان
رونمایی از صوفیا همسر میلیاردر و یونانی کریم انصاری فرد و سرینا دختر کوچولوش در یک هواپیمای شخصی / ماشالا چه دختر بزرگی شده ...
آرابش کردن دختر بچه کیم کارداشیان جنجال به پا کرد/ عکس
جزییات محکومیت کارگردان تئاتر تهرانی به اعدام / 2 دختر را فریب داده بود!
فیلم وایرال شده از اشک های دختر بی حجاب هوادار تیم ملی در ورزشگاه قطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-04سياسي

رونمایی از تابلو دختر کاپشن صورتی در همدان


در جریان اختتامیه بزرگترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان از تابلو و سرود دختر کاپشن صورتی به یاد شهدای حادثه تروریستی در کرمان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز اختتامیه بزرگترین رویداد هنرهای تجسمی کودک و نوجوان و نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه کودک و نوجوان سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

این جشنواره با بزرگترین جشن انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان استان و برنامه های بسیار شاد و متنوع همراه بود که اعضای کودک و نوجوان کانونی به همراه خانواده هایشان استقبال پرشوری از آن داشتند.

در ابتدای این جشن یک پسر نوجوان عضو کانون آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد که توسط ثنا طهماسیان، عضو دیگر کانون معانی آیات به صورت قصه برای کودکان و بزرگان حاضر در جشن بیان شد که می توان گفت این ابتکار نخستین بار بود که اجرا می شد به طوری که بچه ها همه سراپاگوش این شیوه از قصه گویی شدند.

بعد از هم خوانی سرود ملی توسط حضار، مجری روی سن آمد و با دعوت از معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان رسما برنامه آغاز شد.


برچسب ها: کودک و نوجوان - نوجوان - هنرهای تجسمی - کودکان و نوجوانان - کودک - بزرگترین - دانشگاه علوم پزشکی همدان
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تابلو دختر کاپشن صورتی در همدان

رونمایی از تابلو دختر کاپشن صورتی در همدان