مطالب مرتبط:
ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت
ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس / رانندگان عجله نکنند
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
وضعیت راه ها / از مسدودبودن جاده چالوس تا ترافیک سنگین در 7 جاده اصلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 19:312024-02-09اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با ایجاد گره ترافیکی شاهد پس زدگی بار ترافیکی در این محور هستیم.

وی گفت: با اتمام تعطیلات چند روزه اخیر هموطنان بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر بازگشت خود را آغاز کردند و طی ساعات آینده شاهد ترافیک های بیشتری در شرق استان خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن و غیره وجود دارد.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین درجریان بوده و در برخی نقاط این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما هموطنان به مرور و به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن، پرحجم اما


برچسب ها: شرق استان تهران - ترافیک - ترافیکی - بار ترافیکی - استان تهران - وسایل نقلیه - تهران
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت