مطالب مرتبط:
10 میلیارد تومان قطعات تقلبی خودرو کشف شد
کشف 10 میلیارد تومان قطعات تقلبی خودرو در پایتخت
کشف بیش از 6 کیلوگرم هرویین در بردسکن
کشف 35 کیلو حشیش از یک خانواده در محور قزوین-بویین زهرا
امسال 2750 کیلو مواد مخدر در کرمانشاه کشف شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:202024-02-04حوادث

کشف 4 کیلو هرویین در یک خودرو در اراک


با حضور مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در محور مذکور خودروی مواد فروش در اطراف اراک کشف و شناسایی و با اقدام به موقع پلیس توقیف شد.

  - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و کشف 4 کیلو گرم هرویین در اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نورالدین ناظمی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی  روز گذشته در تحقیقاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر صنعتی توسط یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری به سمت اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در محور مذکور خودروی مواد فروش در اطراف اراک شناسایی و با اقدام به موقع پلیس توقیف شد.

  ناظمی با اشاره به دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این عملیات اظهار داشت: در بازرسی از خودرو 4 کیلو گرم هرویین که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی  با اشاره اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد بر عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از ط


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مواد مخدر صنعتی - استان مرکزی - مواد - مأموران پلیس
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 کیلو هرویین در یک خودرو در اراک

کشف 4 کیلو هرویین در یک خودرو در اراک