مطالب مرتبط:
کرمان رتبه 17 کشور در تحقق سهم اشتغال/ 39 هزار و 303، تعهد سال آینده
جزییات تعهد اشتغال سال آینده کرمان
طرح های اشتغال زایی در اردکان توسعه می یابند
پویایی مجلس خبرگان مطالبه رهبری که تا کنون محقق نشده است
فوری / آینده دارترین والیبالیست دنیا با باشگاه خود تمدید کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 09:452024-02-18ورزشي

مطالبه ما از مجلس آینده، توجه به معیشت و اشتغال زایی است


دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: از نمایندگان مجلس آینده انتظار توجه و رسیدگی به مسئله معیشت، کنترل تورم و ایجاد شغل و مسکن را داریم.

- ایسنا/مرکزی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: از نمایندگان مجلس آینده انتظار توجه و رسیدگی به مسئله معیشت، کنترل تورم و ایجاد شغل و مسکن را داریم.

عبدالرحیم علیپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و جبهه حامیان مردم دارای مجوز رسمی از وزارت کشور هستند و فعالیت های گسترده ای را ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی ساماندهی و آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون این دو تشکل بین 13 تا 14 هزار نفر را در سطح استان مرکزی سازمان دهی کرده اند و برای هر شهرستان حدود 600 حکم مسئولیت صادر شده است، افزود: با احتساب عوامل و اعضای جبهه حامیان مردم و جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، حدود 20 هزار نفر در سامانه این دو تشکل، عضویت رسمی دارند.

برنامه ریزی های لازم برای انتخابات پیش رو انجام شده است و تا امروز 530 جلسه در روستاها و شهرهای استان با حضور اقشار مختلف اعم از دانشجویان، بانوان، جوانان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، کشاورزان و .


برچسب ها: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی - استان مرکزی - انقلاب اسلامی - حامیان - نمایندگان مجلس - مرکزی - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ما از مجلس آینده، توجه به معیشت و اشتغال زایی است

مطالبه ما از مجلس آینده، توجه به معیشت و اشتغال زایی است