مطالب مرتبط:
خبری مهم برای کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند
از سوی رییس مجلس تندیس و لوح تقدیر برتر ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی به مدیرعامل پتروشیمی بندر امام اهدا شد
نشست مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی برگزار می شود
امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
پرداخت 3800 میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 19:202024-01-24ورزشي

ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عقبه پر از شور و نشاط ورزش های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به جابه جایی انجام شده در ریاست هیات اشاره و اظهار کرد: بارها گفته ام که هر کس در هیات ها مسوولیت قبول کند، باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرده و وضعیت موجود را ارتقا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بسیج امکانات و نیروهای انسانی، هنر بهره مندی از ظرفیت ها محسوب می شود که باید مد نظر روسای هیات ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به زنجان به عنوان یکی از پایگاه های قهرمانی افزود: زنجان در ورزش های آبی همواره حرفی برای گفتن داشته است.

بازرگان عقبه پر از شور و نشاط ورزش های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می شود.


برچسب ها: ورزش و جوانان - مدیرکل ورزش - استان زنجان - ورزش - زنجان - جوانان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می شود

ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می شود