مطالب مرتبط:
روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس قابل قبول است
قم چهارمین استان موفق در پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن است
روند اجرای طرح نهضت مسکن در فارس قابل قبول است
آماده اجرای طرح های ملی ورزشی به صورت پایلوت در قزوین هستیم
600 واحد نهضت ملی مسکن قزوین تا پایان امسال واگذار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 18:552024-01-31اقتصادي

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: «قزوین» در زمینه پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن و کیفیت واحدهای احداث شده، جزو استان های برتر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد شعبانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز در شهر جدید مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: در چارچوب قانون جوانی جمعیت، بیش از 50 پروژه در استان قزوین تعریف شده و می توان گفت قزوین یکی از استان های پیشرو در این طرح است.

وی افزود: گزارش های فعالیت های انجام شده در این زمینه به اطلاع مدیران استانداری رسیده و تلاش می کنیم خدمات بهتر و تاثیرگذارتری را جهت حمایت از این طرح داشته باشیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان قزوین را دارای کیفیت و پیشرفت مناسبی عنوان کرد و گفت: قزوین در این زمینه هم جزو استان های برتر کشور است و این مسئله نشان از مدیریت مناسب در این زمینه دارد.

مجموعه مهندسین و پیمانکاران در این زمینه موفق عمل کرده اند و امروز می توانیم با مقایسه کیفیت واحدهای ساخته شده در قزوین و سایر استان ها این مسئله را اثبات کنیم.

شعبانیان بیان کرد: سال گذشته در شروع پروژه نهضت ملی مسکن با توجه به اینکه هنوز مجوز ساختمان ها گرفته نشده بود تیم های نظارتی توسط سازمان نظام مهندسی در محل


برچسب ها: استان قزوین - استان - قزوین - سازمان نظام مهندسی ساختمان - رییس سازمان نظام مهندسی - نظام مهندسی ساختمان - سازمان نظام مهندسی
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است