مطالب مرتبط:
بارش باران در تمام محورهای لرستان/ ریزش سنگ در جاده های 3 شهرستان
بارش 45 میلیمتری باران در استان همدان
بارش باران در تمام محورهای لرستان/ ریزش سنگ در جاده های 3 شهرستان
لرستان زیر سیل باران+ فیلم
لرستان هشدار قرمز گرفت / وضعیت برف و باران در 22 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 00:252024-02-16اجتماعي

میانگین 63 میلیمتری باران در لرستان


مدیر کل هواشناسی لرستان از ادامه بارندگی ها تا بامداد شنبه خبر داد و گفت: تا این لحظه میانگین بارندگی در استان 63 میلیمتر بوده است.

- ایسنا/لرستان مدیر کل هواشناسی لرستان از ادامه بارندگی ها تا بامداد شنبه خبر داد و گفت: تا این لحظه میانگین بارندگی در استان 63 میلیمتر بوده است.

بهروز مرادپور به همراه مدیرکل مدیریت بحران، در حاشیه بازدید از بررسی سطح آب رودخانه خرم زال و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه مرتبط با بارندگی ها در سطح شهر خرم آباد، در خصوص وضعیت جوی طی ساعات آینده بیان کرد: سامانه بارشی تا بامداد شنبه در مناطق مختلف استان به شکل رگبار، رعد و برق و درمناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود تا خروج کامل سامانه بارشی مقدار 20 میلیمتر دیگر بارش داشته باشیم که با توجه به فروکش کردن سطح آب رودخانه خرم زال نسب به ساعات قبل مشکلی از بابت طغیان رودخانه نداشته باشیم.

وی بیان کرد: میانگین بارندگی ایستگاه های شهری لرستان به صورت نقطه ای 63 میلیمتر بوده که بیشترین بارندگی در رومشکان به مقدار 112 میلیمتر و کمترین بارندگی از ایستگاه الیگودرز بمقدار 20 میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: با خروج سامانه بارشی، از شنبه تا روز یکشنبه بارش هایی به صورت رگباری و پراکنده خواهیم داشت که در برخی مناطق شهری احتمال آبگرفتگی م


برچسب ها: بارندگی - هواشناسی لرستان - لرستان - سامانه بارشی - میانگین - رودخانه - آب رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

میانگین 63 میلیمتری باران در لرستان

میانگین 63 میلیمتری باران در لرستان