مطالب مرتبط:
باند سارقان خودرو در تهران کشف و روانه زندان شدند
باند سارقان خودرو در تهران منهدم شد
زندان، پایان کار اعضای باند سرقت خودرو در تهران
بازداشت باند دزدان حرفه ای خودروها در تهران / زندان ایستگاه آخر سارقان
دستگیری باند سارقان خودرو در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-12حوادث

باند سارقان خودرو در تهران کشف و روانه زندان شدند


در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اوراق و مدارک مسروقه خودرو کشف شد که در استعلام های انجام شده مشخص شد این اسناد متعلق به یک خودرو مسروقه دیگر است که مدتی پیش در همان محدوده به سرقت رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در جنوب تهران، گفت: این متهمان ضمن اعتراف به جرایم خود، با دستور مرجع قضایی به زندان منتقل شدند.

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با دریافت اخباری در خصوص سرقت چند دستگاه خودروی وانت در محدوده جنوب تهران، از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جزییات آن در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و بر حسب دستور قضایی تحقیقات پیرامون شناسایی متهمان پرونده آغاز شد.

 این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات مشخص شد که 2 سارق سابقه دار به نام های ولی و ابراهیم با همدستی یکدیگر در محدوده های جنوب تهران خصوصاً محله های میدان خراسان و صفاری پرسه زده و با شناسایی خودروهای وانت که تجهیزات ایمنی مناسبی ندارند اقدام به سرقت آن می کنند.

وی افزود: با دریافت این اطلاعات پیگیری های در محله های مذکور آغاز و کارآگاهان موفق شدند یکی از این 2 سارق را طی یک عملیات ضربتی


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - رییس پلیس آگاهی تهران - تهران - خودرو - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان خودرو در تهران کشف و روانه زندان شدند

باند سارقان خودرو در تهران کشف و روانه زندان شدند