مطالب مرتبط:
بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو می کنند
گفت وگوی تلفنی پرتنش میان بایدن و نتانیاهو
رسانه عبری: بایدن اعتمادی به اداره جنگ توسط نتانیاهو ندارد
گفت وگوی بایدن و نتانیاهو درباره عملیات در رفح
اگر ترامپ رییس جمهور شود، باید آماده شوک به بازار دارایی های ایران شویم / خرید نفت ایران توسط چین هم کاهش می یابد / امکان همکاری اقتصادی ایران و روسیه نیز با مشکل مواجه می شود / در صورت تداوم حضور بایدن، وابستگی مان به امارات ادامه می یابد که می تواند مخاطرات جدی برای روابط مالی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-12بين الملل

بایدن در «هدیه دولت ترامپ» به نتانیاهو بازنگری می کند


یک رسانه صهیونیستی از تصمیم دولت آمریکا برای بازنگری در هدیه دولت «دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق این کشور به رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین پرده برداشت.

- یک رسانه صهیونیستی از تصمیم دولت آمریکا برای بازنگری در هدیه دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور به رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری کان 11 در گزارشی فاش کرد که درپی افزایش درخواست ها در کابینه رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی مجدد در نوار غزه و کوچاندن اجباری اهالی آن، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا درحال بررسی این موضوع است که شهرک های صهیونیستی را غیر قانونی اعلام کند.

مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا اواخر سال 2019 جدیدترین هدیه‎ ترامپ به صهیونیست‎ها را در طبق گذاشت و اعلام کرد از نظر واشنگتن شهرک سازی‎های رژیم صهیونیستی قانونی است.

وزیر خارجه وقت آمریکا که در کنفرانسی خبری در این وزارتخانه سخن می‎گفت، تأکید کرده بود: این شهرک‎سازی‎ها هیچ‎کدام قوانین بین‎المللی را نقض نکرده ‎است.

کان 11 در این باره به نقل از یک منبع آمریکایی گزارش داد: آمریکا اشغال مناطقی از غزه توسط اسراییل و یا شهرک سازی جدید در آن را تایید نمی کند.


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - شهرک سازی - رییس جمهور - رییس جمهور سابق - آمریکا - دولت
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در «هدیه دولت ترامپ» به نتانیاهو بازنگری می کند

بایدن در «هدیه دولت ترامپ» به نتانیاهو بازنگری می کند