مطالب مرتبط:
گردانندگان صفحه دوست یابی کراش شهربابک بازداشت شدند
یک عضو شورا و 2 کارمند شهرداری نور بازداشت شدند
سردار رادان: امروز سیستان و بلوچستان امن است/ متجاوزان در حادثه راسک را تعقیب و تعدادی را بازداشت کردیم؛ اعترافات آنها دال بر حضور در آن عملیات تروریستی بود
کارمند رشوه بگیر شهرداری شهرکرد بازداشت شد
کشف محموله سنگین مهمات در مرز شرقی | از نارنجک انداز تا تفنگ و تیر جنگی | بازداشت 2 نفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-23سياسي

نظارت دقیق و جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت ضروری است


رییس کل دادگستری لرستان بر نظارت دقیق و جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت تاکید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز سوم بهمن ماه، در جلسه شورای معاونین دادگستری استان با تاکید بر اینکه هر یک از ما وقتی مسئولیتی را در قالب مدیریت یا معاونت قبول کرده ایم به معنای پذیرش کار مضاعف چند برابر و جهادی است، افزود: تمام برنامه ریزی مدیران قضایی استان باید بر مبنای انجام به موقع و درست کارها و امورات باشد.

وی با اشاره به اینکه آمار عملکرد برای ما بسیار مهم است چرا که ارزیابی ها بر اساس همین آمار انجام می شود، گفت: زمان در پرونده ها بسیار مهم است و تعیین تکلیف پرونده حق الناس است که بایستی به آن توجه ویژه داشت و در موعد مقرر به آن رسیدگی کرد.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه نگاه به آمار عملکردی باید با هدف رضایت خداوند و حل مشکل مردم باشد، اضافه کرد: شاخص های 25گانه ارزیابی به همه حوزه های قضایی استان ابلاغ شده و همه بایستی تلاش کنند تا عملکرد در راستای این شاخص ها را ارتقا داده و هدف گذاری انجام شده را محقق شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریع تر پرونده های مسن و معوق، بیان کرد: بایستی تا پایان سالجاری با یک کار جهادی و تلاش مضاعف شعب نامتعارف به متعارف تبدیل شوند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری لرستان - رییس کل دادگستری - دادگستری لرستان - دادگستری - حجت الاسلام والمسلمین - بازداشت - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق و جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت ضروری است

نظارت دقیق و جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت ضروری است