مطالب مرتبط:
کارگردان انیمیشن «رویاشهر»: دنبال سخت ترین ایده برای تولید پویانمایی رفتیم
پسر اسماعیل هنیه رهبر حماس، در بازی دیشب ایران و قطر در استادیوم
مدیریت مصرف آب در ایران افتضاح است/ هنوز برای ساخت و ساز و شست و شو از آب تصفیه شده استفاده می کنیم/ استفاده بیش از حد آب در صنعت
مدیریت مصرف آب در ایران افتضاح است/ هنوز برای ساخت و ساز و شست و شو از آب تصفیه شده استفاده می کنیم/ استفاده بیش از حد آب در صنعت
واکنش رسانه های جهان به شکست تیم فوتبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 18:202024-02-09فرهنگي

محسن عنایتی: پویانمایی «رویاشهر» و «پسر دلفینی» نقطه عطفی برای شروع صنعت انیمیشن ایران متکی بر جهان فانتزی است


پویانمایی رویاشهر و پسر دلفینی نقطه عطفی برای شروع صنعت انیمیشن ایران متکی بر جهان فانتزی است کارگردان انیمیشن رویاشهر در نشست خبری این فیلم در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر: برای رویا شهر دنبال کار سخت رفتیم و این مشکل ترین ایده بود که یک جهان فانتزی بسازیم.

برای ساخت جهان فانتزی مانند استودیو های آمریکایی فرصت محدودی داشتیم و به صورت فشرده همه چیز را بر اساس نیاز های قهرمانمان کنار هم چیدیم.

هدف اصلی کاراکتر داستان نیاز دنیایی بود که در آن زندگی می کند.

در ایران پسر دلفینی هم شبیه به همین رویاشهر بود و شاید بتوانیم بگوییم این دو پویانمایی نقطه عطفی برای شروع متکی بر جهان فانتزی باشند.


برچسب ها: فانتزی - پویانمایی - نقطه عطفی - انیمیشن - رویا - جهان - ایران
آخرین اخبار سرویس:

محسن عنایتی: پویانمایی «رویاشهر» و «پسر دلفینی» نقطه عطفی برای شروع صنعت انیمیشن ایران متکی بر جهان فانتزی است

محسن عنایتی: پویانمایی «رویاشهر» و «پسر دلفینی» نقطه عطفی برای شروع صنعت انیمیشن ایران متکی بر جهان فانتزی است