مطالب مرتبط:
شکوه حضور بندرعباسی ها در فجر 45 +عکس و فیلم
شکوه حضور بندرعباسی ها در فجر 45 +عکس و فیلم
شکوه فجر پیروزی/ حضور مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن+فیلم
خلأ حضور فیلم بومی از قم در جشنواره فجر مشهود است
داوران بین الملل فیلم فجر از تجربه حضور در ایران گفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:352024-02-11سياسي

شکوه حضور رفسنجانی ها در فجر 45


مردم شهرستان رفسنجان امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن اراده و پشتیبانی خود از آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبری را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

- ایسنا/کرمان مردم شهرستان رفسنجان امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن اراده و پشتیبانی خود از آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبری را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم رفسنجان امروز هم گام با ملت غیور ایران با حضور در راهپیمایی شکوهمند 22بهمن، بار دیگر یکپارچه و با همدلی، عشق به انقلاب را فریاد زدند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با سراسر ایران در شهر رفسنجان برگزار شد.

راهپیمایان مسیر خود را از چهار راه شهید مدافع حرم سردار حسین بادپا آغاز کرده و در خیابان امام خمینی ره به سمت میدان حضرت ابراهیم راه پیمودند.

امروز مردم متدین و بصیر دیار فاتحان اروند، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزش های والای آن ایستاده اند.

مسیر راهپیمایی مردم رفسنجان پر بود از سوژه های بهمنی، حضور دسته جمعی خانواده های رفسنجانی، دهه نودی ها و دهه هشتادی ها با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر چهره و پرچم بزرگ ایران که در میان جم


برچسب ها: راهپیمایی - رفسنجان - راهپیمایی 22 بهمن - شهرستان رفسنجان - انقلاب - راهپیمایی یوم الله 22 بهمن - امروز
آخرین اخبار سرویس:

شکوه حضور رفسنجانی ها در فجر 45

شکوه حضور رفسنجانی ها در فجر 45