مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس بهره برداری واحد آب شیرین کن و تصفیه خانه در خوزستان
ایده خاص شهرداری در روزهای خشکسالی | فضای سبز را با فاضلاب و پساب تصفیه شده آبیاری می کنیم | جایگزینی 50 میلیون مترمکعب فاضلاب با آب خام
معلولیت 15 درصدی جمعیت جهان؛ سهم کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه از جمعیت معلول چقدر است؟
معلولیت 15 درصدی جمعیت جهان؛ سهم کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه از جمعیت معلول چقدر است؟
ضرورت توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی/یمنی ها سوخت جنگنده های اسراییل را به آتش کشیدند/ایالت علیه دولت/پیشخوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-28اجتماعي

توسعه 60 درصدی تصفیه خانه فاضلاب مرودشت


معاون انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از افزایش 60 درصدی تصفیه خانه فاضلاب مرودشت و تکمیل 100 درصدی تصفیه فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، قاسم نهاوندی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب  شهرستان مرودشت  بیان کرد: هنگامی که فاضلاب به درستی تصفیه نشود، مواد آلاینده مضر برای محصولات ممکن است به خاک و آب راه پیدا کنند و منابع پذیرنده محیط زیست را دستخوش آلودگی و تغییرات غیر قابل جبران کنند.

این مواد آلاینده باعث می شوند که هم کیفیت آب های زیرزمینی از بین برود و هم اکوسیستم خاک محصولات کمتری را با سرعت کمتری تولید کند.

همچنین این واقعیت را نیز باید مورد توجه قرار داد که این محصولات در نهایت از طریق زنجیره غذایی وارد بدن انسان و جانوران می شوند و می تواند به  انها آسیب برسانند.

معاون انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حساسیت روی چگونگی تصفیه فاضلاب در شهر مرودشت را به عنوان دومین کانون جمعیتی استان فارس دارای اهمیت زیاد دانست و گفت: رها سازی پساب می تواند منجر به آلوده شدن منابع آب زیرزمینی شود؛ بنابراین ضروری است نسبت به جمع آوری و تصفیه فاضلاب اقدام شود، البته این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون است.


برچسب ها: تصفیه خانه فاضلاب - اداره کل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست فارس - فاضلاب - تصفیه - تصفیه خانه - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 60 درصدی تصفیه خانه فاضلاب مرودشت

توسعه 60 درصدی تصفیه خانه فاضلاب مرودشت