مطالب مرتبط:
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران: بر اساس راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات، اصلاح طلبان به انتخابات تهی از معنا تن نمی دهند/ در رفتار مجریان و ناظران انتخابات هیچ نشانی از تغییر رویه و اصلاح رفتار گذشته دیده نمی شود/گزینه نبودن امکان شرکت در انتخابات محتمل ترین است
اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند
انتخابات شرکت های استانی سهام عدالت تا یک ماه دیگر
صلاحیت 32 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در استان اصفهان به تأیید رسید
«جام جم» به رسانه و انتخابات رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-23سياسي

«بایدن تقلبی»: در انتخابات مقدماتی دموکرات ها شرکت نکنید!


شهروندان ایالت نیو همپشایر تماس هایی را دریافت کرده اند که طی آن شخصی صدای «جو بایدن» را تقلید کرده و از آنها خواسته که در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در این ایالت شرکت نکنند و در منزل بمانند.

- بایدن تقلبی : در انتخابات مقدماتی دموکرات ها شرکت نکنید! شهروندان ایالت نیو همپشایر تماس هایی را دریافت کرده اند که طی آن شخصی صدای جو بایدن را تقلید کرده و از آنها خواسته که در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در این ایالت شرکت نکنند و در منزل بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندان ایالت نیو همپشایر طی روزهای اخیر چنین تماس هایی را دریافت کرده اند و دادستان کل ایالت آن را تلاشی غیرقانونی برای سرکوب رای دهندگان خوانده است.

طبق گزارش بی بی سی، در بیانیه دادستان کل ایالت نیو همپشایر آمده است: اگرچه صدای این پیام ضبط شده شبیه به رییس جمهور بایدن است، اما به نظر می رسد براساس نشانه های اولیه تولید شده است.

این پیام ها تلاشی غیرقانونی برای برهم زدن انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالت نیو همپشایر است و قصد دارد رای دهندگان را سرکوب کند.

رای دهندگان نیو همپشایر باید محتوای این پیام را تماما نادیده بگیرند.

در این پیام صوتی که گفته شده بسیار شبیه به صدای جو بایدن است، از شهروندان این ایالت می خواهد که رای خود را ذخیره کرده و در انتخابات مقدماتی ش


برچسب ها: ایالت - انتخابات - مقدماتی - دموکرات - بایدن - شهروندان - حزب دموکرات
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن تقلبی»: در انتخابات مقدماتی دموکرات ها شرکت نکنید!

«بایدن تقلبی»: در انتخابات مقدماتی دموکرات ها شرکت نکنید!