مطالب مرتبط:
واکنش رییس جمهور مصر به کاهش تردد کشتی ها در کانال سوئز
یک خبرگزاری: اجرای قانون ممنوع الخروجی پزشکان تازگی ندارد / 18 مرداد قانون تعهد خدمت پزشکان در مناطق محروم با تغییراتی مواجه شد که بر اساس آن کسانی که از انجام تعهد خود استنکاف بورزند، ممنوع الخروج می شوند
ادعای یک خبرگزاری/ پرسپولیس از محمد عمری شکایت می کند
فردا انتخابات رییس اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود
رییس جمهور: توجه به انسجام ملی از نکات مهم دهه فجرِ امسال است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 10:402024-01-21سياسي

رییس خبرگزاری صدا وسیما: کانال ها و سایت ها باید مسئولیت پذیر شوند


محمد علی صائب رییس خبرگزاری صداوسیما گفت: باید معلوم باشد، هر کاری که در فضای مجازی انجام می شود چه کسی آن را انجام داده است.

- محمد علی صائب رییس خبرگزاری صداوسیما در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص ساماندهی کانال ها و سامانه های خبری گفت: هر اقدامی که فعالیت در فضای مجازی را مسئولیت پذیر کند کار خوبی است.

وی افزود: هنگامی که فعالیتی در فضای مجازی انجام می شود باید معلوم باشد چه کسی آن را انجام داده است و باید در قبال آن پاسخگو باشد.

صائب با استقبال از این اقدام رسانه ای تصریح کرد: اگر این کار در جهت مسئولیت پذیر کردن گردانندگان کانال ها و سایت ها باشد کار خوبی است.

گفتنی است معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که صاحبان امتیاز رسانه ها از این پس می توانند در بخش سامانه خبری، انواع کانال ها، کارافزار و اپلیکیشن های خبری متعلق به رسانه خود را ثبت کرده و ضمن برخورداری از حمایت های قانون مطبوعات، مشمول افزایش ضریب کیفی و مشوق های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه رسانه ای کشور در فضای مجازی شوند.

پایان پیام/


برچسب ها: مسئولیت پذیر - خبرگزاری صداوسیما - فضای مجازی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - خبرگزاری - کانال - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس خبرگزاری صدا وسیما: کانال ها و سایت ها باید مسئولیت پذیر شوند

رییس خبرگزاری صدا وسیما: کانال ها و سایت ها باید مسئولیت پذیر شوند