مطالب مرتبط:
2018 قاضی «کارنامه قضایی» دریافت می کنند
فراهم شدن مقدمات «کارنامه قضایی» برای 2 هزار قاضی
دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی
دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی| نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی به سریع ترین روش ممکن
pada.medu.ir دریافت کارنامه نوبت دوم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-31سياسي

2018 قاضی «کارنامه قضایی » دریافت می کنند


رییس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر ضرورت نظارت قضایی بر کیفیت رسیدگی ها از فراهم شدن مقدمات لازم برای تنظیم «کارنامه قضایی » برای 2018 نفر از قضات استان تهران در پی بررسی وضعیت عملکرد آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از از دادگستری استان تهران، علی القاصی مهر در نشست بررسی عملیات اجرایی دستورالعمل ارزیابی اتقان آراء قضایی اظهار داشت: بدون شک اعتبار عدلیه و قاضی مستند به رأی و حکمی است که صادر می شود؛ به عبارت دیگر، عملکرد دستگاه قضا که سبب فصل خصومت، احقاق حق، اجرای قانون و عدالت می شود، در آراء و احکام صادره از سوی قضات خلاصه می شود.

وی یادآور شد: فلسفه حضور همگی قضات بر مسند قضا و علت رجوع مردم به عدلیه، دست یافتن به احکامی عادلانه، منصفانه و بر مبنای قوانین و مقررات است و بر همین اساس یک رأی، خلاصه ای از مجموع عملکرد دستگاه قضا محسوب می شود.

القاصی مهر ادامه داد: هیات های تخصصی اتقان آراء با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم، به نحو تخصصی و با رویکرد آسیب شناسانه کار خود را در مجموعه قضایی استان تهران آغاز کرده اند.

پایان پیام/


برچسب ها: دادگستری استان تهران - استان تهران - دادگستری استان - قضایی - رییس کل دادگستری استان - دستگاه قضا - القاصی مهر
آخرین اخبار سرویس:

2018 قاضی «کارنامه قضایی » دریافت می کنند

2018 قاضی «کارنامه قضایی » دریافت می کنند