مطالب مرتبط:
پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد در هرمزگان
ببینید | سلام نظامی خلبان نیروی هوایی ارتش عراق در بالای حرم امام حسین (ع)
خیانت در روز روشن / به خانه دوستم رفتم شب بود دیدم بالای سرم...
تصاویر هوایی دیدنی از حرم امام حسین + سلام نظامی خلبان از بالای بین الحرمین در کربلا / فیلم
توانایی بالای ایران برای صادرات ادوات و تجهیزات با کیفیت کشاورزی به کوبا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 10:552024-02-14بين الملل

کلینتون: سن و سال بالای بایدن قطعا مساله است


رقیب انتخاباتی سابق دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016، نگرانی ها درباره سن بالای جو بایدن را به جا و درست دانست.

- رقیب انتخاباتی سابق دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016، نگرانی ها درباره سن بالای جو بایدن را به جا و درست دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیلاری کلینتون ، وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به عنوان نامزد دموکرات ها از دونالد ترامپ شکست خورد، در مصاحبه ای گفت مساله سالمندی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک مشکل برحق و درست در ضمن مبارزه او برای رسیدن به دومین دور ریاست جمهوری در سال جاری میلادی تلقی می شود.

به نوشته پایگاه راشا تودی ، چند روز پیش با سر زدن یک گاف دیگر از جو بایدن در برابر انظار عمومی، هنگامی که او در یک کنفرانس مطبوعاتی همزمان با تلاش برای رد نگرانی ها درباره افول قوای ذهنی اش، رییس جمهور مصر را با رییس جمهور مکزیک اشتباه گرفت، نگرانی ها درباره تحلیل رفتن توانایی های شناختی او تشدید شد.

بایدن این گاف را در یک کنفرانس مطبوعاتی که در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیقات بازرس کل مسئول رسیدگی به پرونده سوءمدیریت بایدن در رابطه با اسناد طبقه بندی شده بود، مطرح کرد.

رابرت هور، بازرس کل مسئول این پرونده علنا در گزارش خود گفت که بعد از مصاحبه با بایدن به این ارزیابی رسیده که رییس جمهور آمر


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری 2016 - انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - انتخابات - جمهور - دونالد ترامپ
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون: سن و سال بالای بایدن قطعا مساله است

کلینتون: سن و سال بالای بایدن قطعا مساله است