مطالب مرتبط:
تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به 12033 نفر رسید
نامزدهای انتخابات مجلس در کردستان به 137 نفر رسید
شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در خراسان رضوی به 845 نفر رسید
فیلم| آخرین آمار تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات گلستان
تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در مرکزی به 330 نفر در 6 حوزه رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 23:352024-01-22سياسي

نامزدهای انتخابات در کاشمر به 37 نفر رسید


فرماندار کاشمر با اشاره به تایید صلاحیت 7 نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه کاشمر گفت: تعداد نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه به 37 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت اله شریعتمداری امشب در نشست هم اندیشی نقش رسانه در مشارکت و نشاط سیاسی که با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این، 30 نفر توسط هیات نظارت در حوزه انتخابیه کاشمر تایید صلاحیت شده بودند و اخیرا نیز تعداد 7 نامزد که نسبت به عدم احراز و عدم صلاحیت شان اعتراض کرده بودند، توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت انتخابات با هیچکس تعارف نداریم، افزود: بر اساس قانون به عنوان مجریان انتخابات اجازه ورود به جناح بندی های سیاسی را نداریم و در این مسیر نیز تلاش می کنیم که تمامی مراحل انتخابات در نهایت سلامت برگزار شود و این مهم را تضمین می کنیم.

رییس ستاد حوزه انتخابیه کاشمر با اذعان به اینکه تمامی مجریان برگزاری انتخابات به دنبال این هستند که شائبه ای در اذهان مردم شکل نگیرد، خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی در نتیجه انتخابات برای ما وجود ندارد، چرا که به عنوان مجریان انتخابات موظف و مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.


برچسب ها: انتخابات - حوزه انتخابیه - کاشمر - انتخابات مجلس شورای اسلامی - صلاحیت - تایید صلاحیت - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات در کاشمر به 37 نفر رسید

نامزدهای انتخابات در کاشمر به 37 نفر رسید