مطالب مرتبط:
انتخابات، سنگر ملت
انتخابات، سنگر ملت
انتخابات، سنگر ملت
درصد آرا در انتخابات همانند سنگر است
راه حل عبور از مشکلات کشور و رسیدن به قله های پیشرفت؛ حضور آحاد ملت در صحنه انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-04سياسي

انتخابات؛ سنگر ملت


نظام جمهوری اسلامی یک نظام مستقر است و انتخابات به تنهایی تأثیری در وضع یک نظام مستقر نمی گذارد اما در وضع ملت اثر می گذارد.

انتخابات پیش رو میزان الحراره ای است که اگر در تراز باشد، - فارس پلاس؛ سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: انتخابات 11 اسفند مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی زیر ذره بین دشمنان این ملت قرار دارد.

استعمارگران غربی در طول حدود 200 سال گذشته بیشترین ضربه را از این ملت خورده اند؛ از نهضت تنباکو که با فتوای مرجعیت و با حمایت قاطع مردم بساط قرارداد ضدملی انحصار تنباکو و توتون برچیده شد تا امروز که مردم غزه با تأسی به انقلاب ایران در مقابل غرب و رژیم جنایتکار تحت حمایت آن ایستاده اند، غرب پی در پی از ملت ایران سیلی خورده و در هر سیلی یک گام به عقب پرت شده است.

  مهم ترین مسئله غرب در رابطه با ایران و انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم ایران در صحنه دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان های دینی و انقلابی بوده است.

غربی ها به خوبی می دانند که نه حمله نظامی و نه تحریم اقتصادی و نه ایجاد ائتلاف های ضدایرانی، هیچ کدام نمی توانند به نتیجه برسانند.

تجربه 45 سال گذشته که انواعی از این اقدامات را به اجرا گذاشته اند به آنان یادآور می شود هیچیک از راه هایی که هر کدام کشورهایی را از پا درآورده اند، در مورد ملت ایران کارساز نیست.


برچسب ها: انتخابات - ایران - اسلامی - نظام جمهوری اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - حضور گسترده مردم
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات؛ سنگر ملت

انتخابات؛ سنگر ملت