مطالب مرتبط:
دودستگی شدید انتخاباتی در جبهه اصلاحات به روایت هم میهن
حتما چیزی دیده اند که «روحانی» و «پورمحمدی» را رد کرده اند/ اعتراض به ناترازی 340 هزار میلیاردی در بودجه/ تخریب تخلفات شش هزار میلیارد تومانی
ردصلاحیت روحانی با استراتژی کلان نظام و رهبر انقلاب، تعارض دارد
استقبال دولت رییسی از ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان
حسن روحانی به رد صلاحیتش اعتراض می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 08:552024-01-28سياسي

تدارک انتخاباتی مدعیان اصلاحات و اعتراض به ردصلاحیت روحانی همزمان با دروغ «اختیار نداریم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  مدعیان اصلاح طلبی در واکنش به ردصلاحیت روحانی برای انتخابات خبرگان تیتر هایی همچون «خالص گیت؛ روحانی» (روزنامه شرق) و «خالص سازی خبرگان» (روزنامه هم میهن) را روی صفحه یک روزنامه های خود نشاندند.

- تدارک انتخاباتی مدعیان اصلاحات و اعتراض به ردصلاحیت روحانی همزمان با دروغ اختیار نداریم طیف مدعی اصلاحات- اعتدال در حالی معترض ردصلاحیت روحانی شده که تعمد دارد کارنامه سیاه و خسارات هنگفت وی به کشور را کتمان کند و در تناقضی آشکار مدعی شود که اختیارات نداریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  مدعیان اصلاح طلبی در واکنش به ردصلاحیت روحانی برای انتخابات خبرگان تیتر هایی همچون خالص گیت؛ روحانی (روزنامه شرق) و خالص سازی خبرگان (روزنامه هم میهن) را روی صفحه یک روزنامه های خود نشاندند.

در عین حال، روزنامه آفتاب یزد، عبارت شورای نگهبان به داد حسن روحانی رسید! را تیتر یک خود قرار داد و نوشت: ردصلاحیت حسن روحانی لطفی بود که شورای نگهبان در حق رییس جمهور سابق روا داشت.

سایت مدعی اصلاحات عصر ایران نیز ردصلاحیت روحانی را هدیه بزرگ سیاسی شورای نگهبان به وی توصیف کرد و نوشت: اگر روحانی تاییدصلاحیت می شد، در فقدان احتمالی رای دهندگان غیرسنتی، به احتمال قریب به یقین، رأی نمی آورد.


برچسب ها: روحانی - روزنامه - ردصلاحیت - انتخابات - اصلاح - خبرگان - مدعی
آخرین اخبار سرویس:

تدارک انتخاباتی مدعیان اصلاحات و اعتراض به ردصلاحیت روحانی همزمان با دروغ «اختیار نداریم»

تدارک انتخاباتی مدعیان اصلاحات و اعتراض به ردصلاحیت روحانی همزمان با دروغ «اختیار نداریم»