مطالب مرتبط:
حزب عمران خان برتری قاطع خود در انتخابات را اعلام کرد
جزییات طرح خطرناک 3 کشور عربی برای نجات اسراییل/ تهدید رهبر کره شمالی برای اشغال کره جنوبی/ پیروزی متحدان عمران خان در انتخابات پارلمانی پاکستان/ اعزام یک کشتی جنگی آلمانی به دریای سرخ
پیروزی غیرمنتظره متحدان عمران خان در انتخابات پاکستان/ حزب نواز شریف و مردم به دنبال ائتلاف
حزب عمران خان برتری قاطع خود در انتخابات را اعلام کرد
حزب عمران خان برتری قاطع خود در انتخابات را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-10سياسي

تهدید حزب عمران خان به برگزاری تظاهرات


حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری «عمران خان» نخست وزیر پیشین روز شنبه از کمیسیون انتخابات خواست نتایج کامل را تا نیمه شب اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری عمران خان نخست وزیر پیشین روز شنبه با اعلام اینکه هم در مرکز و هم در استان های پنجاب و خیبر پختونخوا دولت تشکیل خواهد داد، از کمیسیون انتخابات خواست تا نتایج کامل را تا نیمه شب اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه تلگراف ایندیا ، حزب تحریک انصاف اعلام کرده که  در غیر این صورت در مناطقی که نتایج به دست آمده تظاهرات برگزار می کند.

دو روز پس از برگزاری رای گیری، نتایج هنوز اعلام نشده و به نظر می رسد که کشور به سمت پارلمان معلق یا دولت ائتلافی پیش می رود.

گوهرعلی خان ،  از مقام های ارشد حزب تحریک انصاف در نشست خبری با ادعای اینکه حزب او 170 کرسی را به دست آورده است، گفت که حزب او در مرکز و همچنین در استان های پنجاب و خیبر پختونخوا دولت تشکیل خواهد داد.

نواز شریف دیگر نخست وزیر سابق پاکستان نیز مدعی شده که حزبش بزرگ ترین پیروز انتخابات است و از احزاب دیگر درخواست کرده که با او ائتلاف کنند.

حزب نواز شریف یا همان مسلم لیگ پاکستان تاکنون با احراز 69 کرسی جایگاه دوم را در بین احزاب با بالاترین آراء به دست آورده است و حزب مردم پاکستان  نیز با 51


برچسب ها: کمیسیون انتخابات - عمران خان - اعلام - برگزار - برگزاری - نخست وزیر - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

تهدید حزب عمران خان به برگزاری تظاهرات

تهدید حزب عمران خان به برگزاری تظاهرات