مطالب مرتبط:
پاداش 10 برابری هزینه گاز برای خوش مصرف ها
پاداش 10 برابری برای مشترکان تابع الگوی مصرف گاز
پاداش ویژه خوش مصرف های گاز
خلاقیت جالب راننده خوش ذوق در یک پراید / دستی کردن سیستم گاز و کلاچ و ترمز
مصرف گاز دوباره در سال جاری رکورد زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-02اقتصادي

پاداش 10 برابری هزینه گاز برای خوش مصرف ها


اگر هموطنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 تا 35درصد کاهش مصرف داشته باشند، نه تنها هزینه ای پرداخت نمی کنند، بلکه پاداش 10 برابری هزینه گاز هم دریافت می کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سعید عقلی، مدیر مرکز راهبری گاز کشور در برنامه ای تلویزیونی گفت: هدف دولت این است که طی 5 سال و از طریق سرمایه گذاری های مختلف 4 میلیون بخاری راندمان بالا، با بازدهی بالا در اختیار مردم قرار بگیرد که این امر به بهینه سازی در این بخش منجر می شود.

همچنین قرار است 320 هزار موتورخانه تا 5 سال آینده در بخش های مختلف عمومی، اداری و تجاری بازسازی، بهینه سازی و هوشمندسازی شود وی افزود: پروژه بلند مدت هم ایجاد استفاده از کنتورهای هوشمند در تمام مبادی تحویل گاز است که بتوانیم در بخش های مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به پاداش خوش مصرف ها گفت: در کشور یک درصد بد مصرف وجود دارد و حدود 60 تا 70 درصد مردم در پلکان یک تا سه بوده و الگوی مصرف را رعایت می کنند.

اگر هموطنان ما در الگوی مصرف رعایت شده نسبت به سال گذشته به مدت مشابه 10 تا 35 درصد داشته باشند علاوه بر اینکه قبض آنها رایگان می شود پاداش 10 برابری نرخ تمام شده که 9 هزار تا 13 هزار است برای هموطنان لحاظ می شود که می توانند از این پاداش استفاده کنند.


برچسب ها: بهینه سازی - سازی - مصرف - هزینه - مختلف - پاداش - کنتورهای هوشمند
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 10 برابری هزینه گاز برای خوش مصرف ها

پاداش 10 برابری هزینه گاز برای خوش مصرف ها