مطالب مرتبط:
حسین مرعشی: مردم ما 6 سال است که تورم بالای 45 درصد را تحمل می کنند؛ کمر مردم شکسته/ مسئولان و نهادها می دانند که انتخابات به امنیت ملی ما گره خورده، اما حاضر نشدند فرصت رقابت ایجاد کنند تا انتخابات پر شور شود
فرمانده سپاه کردستان : عالمان دینی مردم را به صحنه انتخابات دعوت کنند
مشارکت مردم در انتخابات، کلید واقعی برای ایران قوی
رییس جامعه مدرسین: مردم ایران در انتخابات 11 اسفند با حضور پرشور حماسه آفرین می شوند
رییس جامعه مدرسین: مردم ایران در انتخابات 11 اسفند با حضور پرشور حماسه آفرین می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 20:402024-02-15سياسي

انتخابات آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتخابات آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتخابات آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در سی و هفتمین آیین تجلیل از کشاورزان نمونه ملی و استانی آذربایجان شرقی، تاکید کرد: کشاورزان همچون گذشته باید با تمام امکانات خود وارد انتخابات شده و زمینه ساز خلق حماسه ای بزرگ برای میهن اسلامی شوند و نقش روستاییان و کشاورزان در این عرصه مهم سیاسی بسیار پررنگ و تعیین کننده است.

وی انتخابات را آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران دانست و با بیان اینکه همه باید در این عرصه مشارکت فعالانه داشته باشند، گفت: باید توجه داشت که برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری برای کشور امنیت ساز و اقتدار آفرین است که غفلت از این موضوع می تواند به امنیت ملی کشور ضربه بزند.

وی با بیان این عقیده که ادغام مجموعه جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی نادرست بود، افزود: به اعتقاد من این ادغام نباید صورت می گرفت که در هر حال بزرگان چنین صلاح دانستند، چون خدمات جهاد سازندگی آن دورا


برچسب ها: انتخابات - آذربایجان شرقی - مردم ایران - آذربایجان - مجلس شورای اسلامی - نماینده ولی فقیه - انتخابات آینده
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران است

انتخابات آزمون مهم ملی و دینی مردم ایران است